Lime Technologies auttaa sisustajaa huolehtimaan asiakkaistaan

Sisustajan ja sisustussuunnittelijan ammateissa on oltava tietynlaista silmää ja taitoa lukea asiakasta. Usein nimittäin on niin, että jos asiakas on tyytymätön lopputulokseen, on tämä seurausta suunnittelijan ja asiakkaan välisestä väärinymmärryksestä ja siitä, ettei kumpikaan ole oikein ymmärtänyt toista. Etenkin suurissa suunnittelutoimistoissa asiakkaita on lisäksi niin paljon, että on mahdotonta muistaa jokaisen asiakkaan jokaista toivetta ilman tehokasta järjestelmää, joka tallettaa nämä tiedot näppärästi asiakaspalvelijan käden ulottuville. Tässä kohtaa astuu kuvaan Lime Technologies ja sen ammattimaiset CRM-järjestelmät.

Lime Technologies pähkinänkuoressa

Lime Technologies löytyy näppärästi https://www.lime-technologies.com/fi/ -sivustolta. Kyseessä on yritys, joka on erikoistunut tarjoamaan CRM- eli asiakkuudenhallintajärjestelmiä. Jo toimintansa ensimmäisistä päivistä alkaen yrityksen tavoitteena on ollut auttaa muita yrityksiä yksinkertaistamaan erityisen hyvien ja tuottoisien asiakassuhteiden luomisprosessia. Toimintavuosiensa aikana Lime Technologies on omistautunut asiakkuudenhallintaan sekä siihen liittyviin teknisiin ratkaisuihin, minkä ansiosta se on noussut Pohjoismaiden johtavien CRM-toimittajien arvostettuun kastiin. Löydät lisätietoa yrityksestä osoitteesta https://www.lime-technologies.com/fi/ – tämän sivuston avulla voit hahmottaa, kuinka Lime Technologies voisi auttaa myös sinua ja yritystäsi huolehtimaan asiakkaistanne entistä paremmin.

CRM-järjestelmän hyödyt

CRM-järjestelmän käyttöön ottamisesta on monenlaista hyötyä ja parhaimmillaan ammattimaisesti hoidettu CRM voi auttaa yritystä nousemaan menestykseen ja kohoamaan asiakasmagneetiksi, joka vetää puoleensa uusia asiakkaita ja myös pitää kiinni vanhoista asiakkaista. CRM:n salaisuus on siinä, että sen avulla yritys pystyy palvelemaan asiakkaitaan entistä paremmin ja oppii tuntemaan heidät entistä syvällisemmin. Tämä tieto auttaa yritystä kohdentamaan esimerkiksi markkinointiaan entistä paremmin – juuri siten, että markkinointiviestit osuvat ja uppoavat oikeaan kohderyhmään!

Kun sisustajan asiakas on erityisen tyytyväinen kotinsa uusiin sisustusratkaisuihin, hän todennäköisesti suosittelee sisustajaa tuttavilleen, ystävilleen ja muille läheisilleen. Tyytyväinen asiakas saattaa jopa postata kuvia kotinsa uusista ratkaisuista somessa, jolloin projekti saa entistä enemmän näkyvyyttä. Yritykselle tyytyväisten asiakkaiden antama positiivinen palaute on ilmaista mainontaa, joka voi tuoda yritykselle jopa lisää uusia asiakkaita. Ainakin se tuo yritykselle näkyvyyttä ja nostaa yritystä esiin. Näin positiivinen suosittelun kehä on valmis!